niedziela, 28 września 2014

Białe gwiazdki i saran wrap

Zdobienie, które dzisiaj Wam pokażę miałam na Wakacyjnym spotkaniu lakieromaniaczek. Nie miałam zielonego pojęcia co zrobić na paznokciach, więc postanowiłam spróbować metody saran wrap, która jest bardzo prosta i szybka w wykonaniu. Jako baza posłużył mi lakier Cynthii Rowley. Po jego wyschnięciu nałożyłam warstwę czarnego lakieru Sally Hansen Midnight in NY, na który później przykładałam kawałek pogniecionej folii spożywczej. Następnie wystemplowałam wzorek z płytki m94 białym lakierem Golden Rose #04 i całość przykryłam topem.

W świetle dziennym:

Może być?:)

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! :) Ja bardzo lubię saran wrap - nigdy nie wyjdzie tak samo, a paznokcie wyglądają oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest znakomity! Koniecznie muszę spróbować tej metody :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd że jeszcze tej metody nie spróbowałam :-D super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się to prezentuje! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam jeszcze zdobienia z saran ale koniecznie muszę to nadrobić. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten saran jest świetną bazą :) białe stemple bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, robiłam raz tą metodą, ale nie bardzo mi wyszło.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne były te paznokcie! :)) muszę w końcu skusić się na saran bo coś mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna kolorystyka i fajny wzoreczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie ogromną motywacją :)

Proszę nie spamować linkami oraz wiadomościami typu "obserwacja za obserwacje?"