niedziela, 25 stycznia 2015

Wibo Trend Extreme Nails #1

Wibo Trend Extreme Nails #1 to genialny glitter w postaci małych heksów, które mienią się na różne kolory oraz malutkich drobinek błyszczących się na zielono. Lakier posiadam od bardzo dawna, dużo go używałam i zdążył już mocno zgęstnieć. Jednak na początku nie robił problemów, konsystencja była w sam raz i jego nakładanie było bardzo przyjemne, brokat rozkładał się równomiernie. Schnięcie moim zdaniem w normie. Zmywanie, jak pewnie się domyślacie jest ciężkie :)
Na zdjęciach widzicie 1 warstwę czarnego lakieru Golden Rose Rich Color #35, 2 warstwy Wibo Trend Extreme Nails #1 oraz warstwę Seche Vite.
Zdjęcia w sztucznym świetle:

Buziaki:)

16 komentarzy:

  1. Wibo coraz bardziej pozytywnie mnie zaskakuje - mają niesamowite lakiery :) Ten jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko.... ja go chce <3 a mam teraz bana na lakiery... i co mam teraz zrobic? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest! Ja mam kolorystycznie ten sam lakier tylko z pociętą folią, ale jaki ma nr nie mam pojęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajny, a ja go jakoś nie mam. Nie wiem, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dyska się błyska ;D Fajny jest, na imprezki idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bogaty :) podoba mi sięi to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. uzyskałaś piekny jednolity efekt:) podoba mi sie takie zdobienie:)
    zapraszam na nowe hybrydowe paznokcie) będzie mi miło jesli wyrazisz swoja opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, lakiery wibo coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wygląda na tej czerni powiem Ci :) zastanawiałam się nam nim kiedyś, ale stwierdziłam, że mam już coś podobnego, jednak chyba się pomyliłam :P trzeba będzie na niego kiedyś zapolować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazar... Cudowny bazar XD tak się mieni i ma tyle elementów! Ozdobi każdy smutny strój ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie ogromną motywacją :)

Proszę nie spamować linkami oraz wiadomościami typu "obserwacja za obserwacje?"